torstai 4. joulukuuta 2014

HELSINKI

Heippa kaikki!
Pääsin vihdoinkin irrottautumaan edes hetkeksi koulukirjoista, ja päätin hyödyntää tän välin päivittelemällä vähän Helsingin reissun tapahtumia. Omaa kameraa mulla ei ollut mukana ja kuvaaminen oli muutenkin keikan aikana ehdottomasti kielletty, joten käytän tässä postauksen kuvituksena virallisia kuvia keikalta.



Mä lähdin Helsinkiin aamujunalla, ja olin perillä noin kahdeltatoista. Koska mulla ei ollut hajuakaan missä Nosturi on, olin sopinut liittyväni yhteen porukkaan joka meni yhdessä paikalle. Mentiin ratikalla, ja päästiin keikkapaikalle joskus puoli yhdeltä.



Kiitos aluksi tosi hyvin toimineesta jonotuksesta! Mun jonotusnumero oli G203, eli aika takana oltiin. Melkein heti sen jälkeen kun olin jonotusnumeroni saanut, kävin ostamassa "vähän" ruokaa ja hilluin satunnaisesti missä milloinkin. Oon tosi iloinen että tapasin siellä muutamia kavereita ja ihan uusiakin naamoja, kiitos Mio, Emmi ja Mion kaveri(anteeksi en tiedä sun nimeä) siitä että piditte mulle seuraa ettekä antaneet mun syrjäytyä ♥ ;_; Sekä Anetelle ja Siirille, oli kiva nähdä teitäkin pikaisesti :3 ♥ Ja Lorena, joka olit ihanan sosiaalinen ja halasit mua heti kun vaan tunnistit! Mehän päästiin siis sisälle klo. 17:00, ja keikka ite alkoi klo. 18:30.




Mä en oikeastaan muista keikan settilistaa, mutta muistan että rupesin itkeen ensimmäisen biisin aikana ja sit ku olin saanut koottua taas itteni niin hypin ja kiljuin siellä hulluna. En oo edelleenkään sisäistänyt sitä että näin yhden mun lempibändeistä livenä! Kaikki pojat oli vielä paremman näkösiä livenä, tosin JR näytti kiltemmältä kuin kuvissa. Lisäksi koko fiilis oli mahtava, vaikka tottakai vähän harmitti että yksi bändin jäsenistä ei päässyt osallistumaan kiertueelle. :/



Ja pakko hehkuttaa katsekontaktia jonka sain Aronin kanssa! Olin noin salin puolessa välissä, mutta yllätyksekseni näin ihmeen hyvin lavalle. (Fangirling alkaa, varokaa) Yhdessä vaiheessa mulla oli jotenkin tosi hyvä näkyvyys sinne lavalle, ja Aron sattui katsomaan mun suuntaan, jolloin osoitin sitä ja näytin käsillä nopeasti sydäntä. En olis voinut olla onnellisempi kun Aron hymyili ja teki pienen kumarruksen! (Okei nyt joku valittaa mulle siitä että se tuskin oli mulle tarkoitettu kun mun suunnalla oli niin monta fania, mutta ihan sama, mä oon silti optimistinen tän asian kanssa.)




Keikan jälkeen mä pyörin hetken aikaa ulkona ja kävin sanomassa heipat kavereille jota en varmastikaan näkis taas pitkään aikaan. Sen jälkeen mä lähdin mun enon luo yöksi, ja aamulla sitten junalla takaisin kotiin.

Tästä koko tekstistä puuttuu niin monta pientä yksityiskohtaa jotka on jäänyt mun mieleen, mutta en viitsisi täyttää koko postausta fanityttöilyllä. Jos joku haluaa kuulla enemmän, kysykää ihmeessä! :D Mä kerron mielelläni.

Tällästä tänään, eikä tääkään ollut kun noin 2 viikkoa myöhässä... Tuntuu vaan että pää hajoaa kaikista näistä kokeista ja projekteista mitä on, ja välillä tekisikin mieli vaan vetää kaikki päin mäntyjä, ihan sama jostakin arvosanoista. Ja sitten mä taas muistelen että mun yhteishaut alkaa tammi-helmikuussa...

Ilmoittakaa itsenne, jos myönnätte olevanne yhtä hullu fanityttö kuin minä!
Välillä tuntuu että tää mun fanittaminen menee ihan överiksi, ja olis mukava kuulla etten oo ainut joka pyörii lattialla viisi minuuttia voihkien sitä kuinka sun idoli voikaan olla niin hyvänäköinen... :D

Kaikki kuvat © Aziaevents

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti