lauantai 20. joulukuuta 2014

ONNISTUMISIA

Mulla alkoi eilen joululoma!

Toisinsanoen puolet ysiluokasta on käyty ja jos nyt on ollut rankkaa, niin seuraava lukukausi tulee olemaan vielä pahempi. Mutta onneksi sisulla on menty tähän asti, ja sillä jatketaankin. Toivottavasti myös yhtä tuottoisin menestyksin, sillä viime kahdeksannen luokan kevättodistuksesta mun keskiarvo nousi tasan yhdellä numerolla!


En oo kyllä koskaan ollut näin tyytyväinen mun todistukseen. Voin sanoa että kaikki se panostus on kannattanut, kun saldona on 8,4 keskiarvo. Lisäksi kohotin mun matikan vitosesta ysiin, mikä on mun mielestä ihan huikeeta!


Sen lisäksi että mä sain hyvän todistuksen, pääsin myös torstaina mopokortin teoriakokeen läpi. Olin oikeastaan ihan varma siitä että se ei mee läpi, sillä en ollut oikeastaan lukenut yhtään tai tehnyt harjoituskokeita netissä. Aika tiukille se sitten menikin, kun tilannetehtävissä tuli se kolme virhettä, mikä oli tosiaan maksimimäärä virheitä minkä sai tehdä.


Näihin tunnelmiin on hyvä aloittaa joululoma, ja oikeastaan mun fiilis on nyt sanoinkuvaamattoman hyvä kun koko eilisen päivän vietin kavereiden kanssa leffoja katsoen. Ja nytkin taidan ryhtyä katsomaan jotakin leffaa, toivottaen kaikille rentouttavaa joulua!

Millaisia todistuksia muut saivat?

2 kommenttia: