keskiviikko 31. joulukuuta 2014

COMING IN 2015

Nyt kun vuoden vaihtumiseen on enää muutamia tunteja, mä ajattelin listata muutamia tavoitteita ja toiveita joita mulla on vuodelle 2015. Viime vuonna mun uusivuosi kului Alavudella, mutta sattuneista syistä tän vuoden vaihteen vietän yksin katsoen Mamaa. 


Mun isoin lupaus ens vuodelle on se, että mä lopetan suunnittelun ja aloitan toteuttamisen. Heti alkuvuodesta ollaan ainakin kaverin kanssa ilmoittautumassa tanssitunneille kuten mulla on ollut tarkoituksena tehdä melkein puoli vuotta. Lisäksi oon päättänyt alkaa liikkumaan enemmän, ja jos mulla vaan on rahaa, otan luultavasti myös laulutunteja.

Vastapainona sille että aloitan uusia harrastuksia, mä luultavimminkin luovun mun pitkäaikaisimmasta harrastuksesta. Oon ratsastanut nyt 8 vuotta, ja jo vuoden ajan mulla ei ole ollut siihen samanlaista intoa kuin aiemmin. Oon kuitenkin melkein varma että jatkan kyllä ainakin jollain tapaa, satunnaisesti, heppahommia, oli se sitten joko kuvailua tai leireillä käymistä. Viikottain, tai edes joka toinen viikko, ratsastamiseen mulla ei kuitenkaan ole enää aikaa eikä intoa. 


2015 tulee olemaan mulle myös koulun osalta iso juttu. Mä kuitenkin päätän peruskoulun ja aloitan amiksen tai lukion. Koska mulla on vielä petraamista keskiarvon kanssa, tuun luultavasti panostamaan kouluun ja kokeisiin tätäkin vuotta enemmän. Se myös luultavasti tarkoittaa myös sitä, että tuun olemaan väsynyt suurimman osan ajastani. 

Tulevien uusien harrastusten takia tuun luultavasti tulemaan vieläkin väsyneempi, mutta oon jo päättänyt että en luovuta. Sillä jos mun unelmat vaan toteutuu, tuun luultavammin työskentelemään kymmenkertaisen määrän tähän verrattuna.  

Mä toivon että ens vuonna pystyisin myös tapaamaan mun kauempana asuvia kavereita enemmän ja näkemään myös niitä joille oon tähän mennessä puhunut vain netissä. Lisäksi tutustuisin mieluusti myös uusiin ihmisiin! 


Sitten siihen mitä mä aion tehdä ens vuonna. Ens vuonna heti helmikuussa mulla alkaa yhteishaut, ja haen lähikseen. Siitä seuraava isompi tapahtuma onkin sitten Tampere Kuplii, jonne meen muutaman kaverin kanssa ja osallistun EXO-ryhmäcossiin. Toinen con jonne oon myös menossa on Tracon.
Sen lisäksi saan viettää mun sweet 16 -syntymäpäivää! Ollaan vähän haaveiltu kaverin kanssa, joka täyttää muutaman viikon erolla saman verran, että lähdettäisiin kaveriporukalla jonnekkin reissaamaan, mahdollisesti laivalle. 
Lisäksi aion käydä Helsingissä niin paljon kuin pystyn! Ainakin annyissa aion pyöriä, samoin kuin keikoilla jos niitä vain Helsinkiin järjestetään. Lisäksi osallistutaan Juhon ja Erikan kanssa kilpailevana ryhmänä Kpop Dance Cover Competitioniin. 

Millaisia suunnitelmia teillä on ensi vuodelle? Kertokaa kommenteissa, ja viettäkää hauska ilta tänään! ♥

Kuvat © Weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti