maanantai 12. tammikuuta 2015

REMONTTIA

1, 2, 3: Mun huone on tyhjätty kokonaan, ja se on yllättävän avaran näköinen ilman kaikkea tavaramäärää!
4: Ainut peili joka mulla tämän hetkisessä huoneessa on, on pieni meikkipeili...

1. Suurin osa mun tavaroista on erilaisissa laatikoissa ja pusseissa mun ja pikkuveljen huoneen nurkassa...
2. Koko huone on muutenkin vähän ahdas tällä hetkellä.
3. Mun pieni nurkkaus.
4. Vaatelipaston päällinen toimii yö- ja meikkipöytänä tilan puutteen vuoksi.

Meillä remontoidaan! Koko yläkerta menee uusiksi, ja remontti on nyt aloitettu mun huoneesta. Tälläkin hetkellä kuuluu porakoneen ääni, kun kattolevyjä otetaan irti, tai jotain. Tän takia oon muuttanut väliaikaisesti mun pikkuveljen huoneeseen, eikä tilaa todellakaan oo mitenkään hirveästi. Kun mun pieni huone on remontoitu, tavarat siirretään sinne ja tälle isommalle huoneelle tehdään sama juttu. Kun kaikki on valmista, vaihdetaan huoneita, eli toisin sanoen mä saan tän isomman huoneen ja pikkuveli pienemmän. Ehkä siinä vaiheessa voisin saada jotakin huoneen esittelypostaustakin tehtyä!

Mä oon jo aiemmin tehnyt inspiraatiopostauksen sisustamiseen liittyen, eikä mun mieltymykset oo sen jälkeen hirveesti muuttunut, mutta ajattelin silti lisätä tähän muutaman kuvan, jotka kuvais mun ihannehuonetta ja jollaiseksi yrittäisin tuota isoa huonetta saada. Valitettavasti vinokatto vaan hankaloittaa tosi monia asioita, kun pystysuunnassa tilaa ei oo niin paljon. :/


Tuurilla onnistuin kuitenkin löytämään kuvia, joissa on kaikissa vinokatto! Mulle on näillä näkymin tulossa ainakin tuollainen vaaterekki, lipasto ja tollaset valot mulla on jo. 


Lisäksi mun sängyn olisi tarkoitus tulla juuri noin päin, eli tavallaan pääty tolle matalammalle puolelle. Lisäksi mulla on nyt ostoslistalla myös uusi läppäri!


Toi työpöytä ei oo ihan sitä mitä mulle on tulossa, ja lisäksi mulle tulee kyllä erikseen meikkipöytä, mutta muuten toi kuvaa hyvin sitä värimaailmaa eli valkoista, mustaa ja pinkkiä/vaaleanpunaista!


Ja ruusuja! Ruusut ja kukat ylipänäsä on kivoja, tosin katsoo nyt kuinka monta mä hankin kun mun viherpeukalo on tainnut pudota kokonaan pois... :D Onnistuin tappamaan jopa kaktuksen alle puolessa vuodessa.

Tässä jotain osviittaa siitä millaiseksi mä mun huonetta suunnittelen. Muutama juttu on jo ostettu, sekä pientä sisustuskrääsää mä oon haalinut ihan huolella. Lisäksi mun olisi tarkoitus joku päivä mennä kummitätini kanssa Ikeaan, joten sieltä lähtee vielä korikaupalla lisää tavaraa mukaan.

Jos teillä on jotain huoneen esittely -postauksia tai muuten vaan aiheeseen liittyviä postauksia tai linkkejä, jakakaa niitä mun kanssa! 
Oon aina valmis löytämään uutta inspiraatiota ja ideoita, ja muutenkin innokas näkemään millaisia teidän huoneet on ja mistä asioista tykkäätte sisustuksessa!

Kuvat © Weheartit

4 kommenttia:

  1. Kiva nähdä päivitystä remontti muodossa postauksissa eikä pelkästään kaikkea uutta esineistöä. Tuosta vaaterekistä ei ole itselle ollut kuin tilan täytteeksi, joten suosittelen tarkkaa harkintaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla että päivittelen tän remontin edistystä muutamaankin kertaan nyt kun se luultavasti tulee aikansa kestämään! Ja joo vaaterekki voi olla aika tilaa vievä, mutta hyödyllinen myös siltä kantilta että siinä on pyörät alla ja sitä pystyy helposti siirtelemään paikalta toiselle. Lisäksi sinne huoneeseen tuskin mahtuisi toista lipastoa(eikä kaikki mun vaatteet mene yhteen, köhköh) joten rekki on siitäkin hyvä :D (Lisäksi oon niin laiska ikinä käärimään vaatteita laatikkoihin että on paljon helpompaa kun ne saa vain heittää henkarille.)

      Poista
  2. Kiva postaus :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista