perjantai 12. joulukuuta 2014

PUNAPÄÄT EI PÄÄSE TAIVAASEEN

Moikka!

Mä oon aina ollut sellainen, että kyllästyn asioihin tosi nopeesti. Tällee kävi myös mun sinisten latvojen kanssa, ja siks varasinkin viime keskiviikolle parturiajan. Ja koska spontaanisti tehdyt päätökset on välillä parhaita, päätin oikeastaan sen kummempia miettimättä värjätä punaiset hiukset!






Mulla ei ole vielä mun omsita hiuksista kunnon kuvaa, kun valo on aina ihan hirveän vähissä siinä vaiheessa kun pääsen koulusta enkä ehdi ottamaan kuvia. Uskoisin että viikonlopun aikana pystyn kuitenkin jotakin kuvaamaan, joten odottakaa siihen asti niin saatte kunnon kuvia! Malttamattomimmat voi käydä kurkkaamassa yhden kuvan mun hiuksista instagramista, josta mut löytää nimellä @k_annibaali. 

Ainut haittapuoli on se, että mulla tuntuu olevan nyt hirveä vaatekriisi eikä mikään väri tunnu sopivan tän tukan kanssa. Siksi oliskin tosi kiva, jos jakaisitte mun kanssa parhaimpia väriyhdistelmiä tai pukeutumisvikkejä! 

Kaikki kuvat © Weheartit

2 kommenttia:

  1. Punaiset hiukset on just siistit! Ite värjäsin viikko sit punaset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, tykkään näistä mun omistakin tosi paljon! Ja sullekin sopii tosi hyvin, kun kävin sun blogia katsomassa :)

      Poista