lauantai 6. joulukuuta 2014

En mäkään aina onnistu

Heippa!

Mä osallistuin eilen Cavallossa tonttukisoihin, jokavuotisiin esteratsastuskisoihin. Mulle nää oli kolmannet tonttukisat, aiemmin oon mennyt kisoissa Emmalla,suloisella New Forestilla, sekä Tupsulla, joka on ihan mahtava karvajalka. Myös nää kisat mä menin Tupsulla, tosin meidän tulokset ei ollut niin loistavat... :D

Mä en oo koskaan ollu hyvä missään ratsastuspostauksien teossa, jonka takia ette saa mitään yksityiskohtaista selotusta mitä tein milloinkin ja mikä meni hyvin jne... Sorry not sorry, mutta mun blogi on kuitenkin edelleen painottunut lifestyleen, ei hevosiin. (Psst, jos heppablogit kiinnostaa, mun kavereilla Joskulla, Roosalla, Essillä ja Miralla on kaikilla hevosblogit, ja niihin tulee kattavamman postaukset kisoista.)


Mä ratsastin mun radan kuitenkin numerolla 12, mokaten samantien koko perusradan. Jo toisella esteellä Tupsu unohti omistavansa takajalat, jos sama kävi kun sama este piti tulla uudestaan toiseen suuntaan. Kerättiin siis 8 virhepistettä.



Me sijoituttiin Tupsun kanssa toiseksi viimeiseksi, mutta mä en oo edes harmistunut. Mä kisaan muutenkin enemmänkin sen fiiliksen takia, en siksi että haluisin sijoittua. Siksi mä en myöskään jännittänyt näitä kisoja, sillä mulle on se ja sama miten siinä käy, kunhan me vaan päästään kunnialla rata läpi. 



Ja lisäksi, koska nää oli Hevoshullukisat, niin kaikki sai palkinnon! Mulle Annika, meidän ratsastuksenopettaja antoi Polle-sarjakuvalehden, helmiä ja metallisen eläinpenaalin :D Tiedä sitten niiden hyödyllisyydestä, mutta on ne ainakin hauska muisto.

Tää tulos ei masentanut mua mitenkään, ja mä aion edelleen jatkaa esteillä kisaamista, ihan vaan sen takia että rakastan hyppäämistä. Nää oli mun kolmannet kisat Tupsulla, ja tätä aiemmin oon mennyt myös kolmet kisat Emmalla, joten ehkä mun olis nyt aika taas kokeilla jollakin uudella hevosella? En tiedä, mutta sen mä ainakin tiedän varmasti että tuutte näkemään mut myös seuraavissa Cavallon estekisoissa.

Ilmoittautuuko kukaan muu tätä blogia lukeva heppatytöksi?

Kaikki kuvat © Josefiina

2 kommenttia: