tiistai 18. marraskuuta 2014

Christmas inspiration

Hei kaikki!

Mulle on tullut nykyään melkein jokapäiväiseksi tavaksi selata WeHeartItiä ja tallennella siellä erinäisiä kuvia. Nyt joulufiiliksen alla varsinkin erilaiset talvi -ja jouluaiheiset kuvat on päätynyt mun puhelimen Download-kansioon, ja aattelin tulla purkamaan niitä vähän tännekin!











Seuraava postaus tulee luultavastikin maanantaina, ja aiheena on... Mun Helsingin reissu! En voi vieläkään uskoa että näen yhden mun lempibändeistä livenä sunnuntaina, joten jos seuraatte mua Instagramissa, varautukaa hyvin fanityttömäisiin päivityksiin.

Loppuun vielä yksi mun lempibiiseistä Nu'estilta, kyseiseltä bändiltä jota mä meen katsomaan. 
Mitä teillä on viikonloppusuunnitelmissa?


Kuvat © WeHeartIt

2 kommenttia:

  1. Ihania talvi aiheisia kuvia ja onnea hesan reissuun!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nää on kyllä kaikki tosi nättejä! Ja kiitos paljon ♥ Jännitys on suunnaton kun huomenaamulla mennään ja pakkaaminen on tekemättä... :D

      Poista