lauantai 8. marraskuuta 2014

ENSILUMI ♥






Täällä on vihdoinkin lunta!

Kehrään tyytyväisyyttäni, sillä meillekin päin on vihdoin satanut lunta. Mä en kylmyydestä pidä, mutta lumi on kaunista ja saa aina mun kuvausinnostuksen heräämään. Niimpä mä eilenkin menin heti koulun jälkeen kameran kanssa kuvailemaan, ja valjastimpa sitten pikkuveljenikin kuvaamaan muutaman räpsäisyn musta. 

Mun asu on eilisen päivän oikeastaan kokonaan punainen, meidän teemapäivän takia. Jos mä jostakin meidän koulussa pidän, niin siitä että meillä on tosi usein erilaisia pukeutumisteemapäiviä. On liikennevalopäivä, ystävänpäivä ja eilen oli Nenäpäivä, jonka kunniaksi pukeuduttiin punaiseen. Jokaisesta punaisesta vaatekappaleesta lahjoitettiin tietty summa Nenäpäiväkeräykseen, samoin kuin jokaisesta välitunnilla letkajenkkaan osallistuneestakin. Sen lisäksi ympäri koulua oltiin piiloiteltu punaisia neniä, ja aktiviteetteihin osallistujat saivat palkinnoksi ilmapallon ja/tai Nenäpäiväleivoksen.


Eilisillan mä vietin vähän myöhäisissä Halloweenjuhlissa, josta tulee ainakin postausta myöhemmin, ja katsotaan saisinko mä jopa videon aikaiseksi.

Nauttikaa tästä talvisesta säästä! ♥

2 kommenttia: