maanantai 10. marraskuuta 2014

Myöhästynyttä halloweenin viettoa

Niinkuin kaikille varmaan tuli selväksi, mä rakastan halloweenia. Siksi en pistänyt pahakseni, kun päätettiin pitää vähän myöhästyneet halloweenjuhlat Johannan, Auran, Saran ja Sofian kanssa. Meillä ei sen suurempaa ohjelmaa ollut, kunhan syötiin (paljon) ja juteltiin aika syvällisistäkin aiheista. Mun kuvasaldo on vähäinen ja salamavalolla otettu, mutta antakaa se anteeksi! Mulla oli videomateriaalia paljon enemmän, mutta noloilin koneeni kanssa ja poistin kaikki... 







Tosiasiassa meidän valaistus oli paljon hämärämpi kuin kuvat antaa ymmärtää... :D

Mulla on vieläkin ihan hirveä joulufiilis, vaikka ne ekat lumet ehtikin jo sulaa pois. Oon vaan selannut WeHeartItistä kaikkia jouluisia kuvia, haaveillut pipareista ja glägistä ja oon saattanut jo kuunnella muutaman joululaulunkin... :D 

Lopetan tän postauksen yhteen mun tämän hetken lempikappaleista ja valmistelen varmaan vielä hetken mun joululahjatoiveita ennen kuin lähden ratsastamaan. 
Kertokaa mulle, onko teillä jo joulufiilis?


4 kommenttia:

  1. Halloweenistä ei ole koskaan liian myöhäistä postailla, voi vaikka höpistä koko vuoden! ♥ xD
    Ihanan veikeä kurpitsa muuten! ^___^

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta! Voi kun sitä vielä jossain vaiheessa vietettäisiin Suomessakin kunnolla... ♥ Ja joo, se oli tosiaankin hauska! :D

      Poista
  2. ViiimmE vuonna mun kurpitsanveistoyrityksestä jäi jäljelle vaan muodoTon möykky Kurpitsaa.

    VastaaPoista