maanantai 3. marraskuuta 2014

HAPPY HALLOWEEN

(Miten niin mä olen aina vähän jäljessä?)

Jotkut saattaakin tietää, että halloween on mun lempiaikaa vuodesta. Pukeutuminen ja maskeeraus kummalliseksi on mun mieleen, ja vaihtaisin mieluusti vaikka vapun ja pääsiäisen pois, jos Suomessa vaan vietettäis kunnolla halloweenia. Jos mä joskus pääsisinkin viettämään kunnon amerikkalaista halloweenia, olisin tosi ilonen.

Mun onneksi meidän koulussa vietettiin myös perjantaina halloweenpäivää, ja mä olin yksi niistä harvoista jotka oli edes vähän panostanut. Mä panostan yleensäkin halloweenina enemmän meikkiin kuin asuun, ja meninkin perusvaatteissa meikkiin panostaneena. Nää kuvat ootte voinut nähdä jo mun Instagramissa(k_annibaali), mutta ajattelin jakaa ne silti!

Tää meikki ei päätynyt muuta kuin Instagramiin, sillä olin loppujen lopuksi liian laiska tekemään sitä kokeilemisen jälkeen.
Tässä näkyy mun perjantain halloweenmeikki koulussa. Vierelläni on ihastuttava Erika ❤ 
Ja vielä yksi kuva muutaman mörököllin kanssa.

Halloweenin vieton lisäksi mä olen viettänyt myös syntymäpäivääni Jasminin, Konstan ja Villen seurassa Seinäjoella. Täytin siis 21.10 viisitoista, wihii! Muuten mun päivät on oikeastaan täyttynyt Criminal Mindsin katselusta, sillä kyseinen sarja on suosikkini kaikista ja ostin viikko sitten koko 8. tuotantokauden Citymarketista.

Onko täällä muita jotka nauttii Halloweenista yhtä paljon kuin minä? 

P.S. Pahoittelen jos tekstit menee vähän päin honkia, koko postaus on puhelimen sovelluksella tehty! 

4 kommenttia:

  1. Tosi hienot meikit! Oli varmaan todella kivaa ja oli tosi kiva postaus lukea. Oot tosi kaunis :)

    www.houseofrisingsunviivi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos sulle! ♥ Joo oli kyllä tosi mukavaa vaikkei mitään hirveetä juhlintaa ollut :D

      Poista
  2. Criminal Minds on jotain niiiin parasta!!♥
    Ja tosi upeasti meikattu! Näyttää tosi aidolta! :D

    http://emmaablogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa, ihanaa että joku jakaa mun rakkauden tätä sarjaa kohtaan! Tuntuu että Suomessa se ei oo niin suosittu kun harva ainakaan mun ikänen tuntuu sitä "fanittavan".

      Ja kiitos paljon! ♥

      Poista