keskiviikko 4. helmikuuta 2015

What's up? (kuvapäivitystä)

(Varoitan, tää postaus tulee sisältämään paljon puhelinkuvia. Ihan vain koska olen saamaton laiskimus enkä jaksa koskaan kuvata mitään kameralla)

Hellou!

Täällä meillä päin on menty aika maalinhajuisissa tunnelmissa viime viikko, kun yläkerran remonttia viimeisteltiin. Onneksi nyt se on ohi, ja huoneet pitää enää järjestää ja muutama huonekalu on hankkimatta. 

Näiden parin viikon aikana mä en oo tehnyt oikeastaan yhtään mitään. Käynyt koulussa, ratsastamassa, hiphop-tunneilla ja näytelmäkerhossa, istunut tietokoneella, ollut yhtä hyödytön kuin aina. En edes tajua, miten mulla on näinkin paljon kuvamateriaalia.


Kuten arvata saattaa, mun arkeen on liittynyt paljon opiskelua. Sen lisäksi että oon tehnyt koulutehtäviä, lainasin kirjastosta muutaman kirjan vapaaehtoiseen opiskeluun! Ihan vielä mä en ole ehtinyt noihin kirjoihin perehtyä, mutta katsoo että missä vaiheessa mulla on tarpeeksi aikaa tutkia esimerkiksi kiinan kirjoja mitkä lainasin.


Materialismionnellisuus, paras onnellisuus. Ainakin melkein. Pakko kyllä sanoa että olin aika monta päivää hymy korvassa kun käytiin hakemassa mulle uudet talvikengät vanhojen mentyä rikki, ja lisäksi käytiin H&M:n alennusmyynneissä ja bongailin muutaman uuden jutun. En mä kyllä hirveän monipuolinen noiden värien kanssa ole... :D Kuvassa on siis toppi, kaksi kappaletta ylipolvensukkia, kaksi collegepaitaa ja hame.


Kroppakuvaa ja samalla mun asu kun mentiin viime torstaina Seinäjoelle Erikan kanssa. Asussa on ylemmän kuvan toinen kollegepaidoista, mustat polvisukat sekä kengät. Toinen kuva taas on viime perjantailta, kun mentiin liikuntatunnilla salille.


#healthylife ja silleen. Nämäkin on torstain Seinäjoen reissulta, ja niinkuin huomaa ei syötä mitenkään hirveän terveellisesti... En oo kuitenkaan syönyt herkkuja tai pikaruokaa noiden jälkeen, kun yritän muuttaa ruokavaliotani vähän terveellisemmäksi.


Viimeiseksi vielä vähän rakeinen selfie. Niinkuin ehkä huomasitte tästä ja tuosta ylemmästä asukuvasta, mun hiukset on tällä hetkellä ihan järkyttävät. Luultavasti tällä viikolla värjäänkin takaisin ruskeaksi, sillä vaikka punainen olikin ihana väri ja sopi mulle tosi hyvin, ei mulla oo rahaa tai jaksamista ylläpitää sitä.

Tällä viikolla mä en oo ollutkaan ollenkaan koulussa, vaan TET-harjoittelussa Ilmajoki-lehdessä. Oon kyllä tykännyt siitä paikasta tosi paljon, ja huomenna ilmestyy lehdessä ensimmäinen mun kirjoittama juttu!

Mitä te ootte puuhailleet tällä viikolla?


Tätä oon soittanut nonstopina tän ja viime viikon. Mä inhosin tätä biisiä aluksi, mutta oikeastaan se on tosi hyvä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti