keskiviikko 25. helmikuuta 2015

IKEA

Moi!
Käytiin maanantaina kummitädin ja serkun kanssa Ikeassa. En ollut koskaan ennen käynyt siellä, joten voitte arvata kuinka paljon mun sormet siellä syyhysi; Tahdon kaiken! Sain onneksi hillittyä itseni, ja ostin vain sen mitä olin tullut hakemaankin.

blogi 001 x

blogi 002 x

Mun isoimmat ostokset oli varmaan tää vaaterekki sekä peili, josta mä en valitettavasti saanut hyvää kuvaa. Mutta jos saan jossain vaiheessa aikaiseksi tehdä huonepostauksen, tuutte varmasti näkemään senkin!
Ostin myös noi kuvassa näkyvät henkarit Ikeasta.

blogi 005 x

blogi 008 x

Nappasin mukaan myös kuvassa näkyvät purkit sekä tarjottimen. Purkit oli tarkoitettu meikkijutuille, kahdessa isommassa on sellaisia harvoin käytettäviä juttuja ja pieni purkki sisältää mun jokapäiväiset meikkijutut. Tarjotin sai paikan huoneen nurkasta, ja toimii alustana mun kynttilöille.

blogi 009 x

blogi 011 x

Lisäksi mä ostin itselleni myös kuvassa näkyvän ruukun ja tekokasvin. Tekokasvin sen takia, että oon ehkä maailman huonoin pitämään kasveja hengissä... :D Halusin kuitenkin jotain vihreää mun huoneeseen, ja tää oli mun mielestä tosi söpö!

Mä latasin kuvat ensimmäisen kerran Flickrin kautta, ja olis tosi kiva kuulla näettekö näiden laadussa jotain eroa!

7 kommenttia:

  1. On paljon parempi laatuisia kuvia kun aikaisemmin, mahtavaa! :-) Kivoja juttuja ikeasta ja monta on myös täällä mun huoneessa! Ihanaa viikonlopun alkua ! ♥

    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva kuulla! Pitää varmaan ruveta käyttämään tota Flickriä jatkossakin. Haha, hauska huomata että meillä on sitten samanlainen maku :D Nää on kyllä kaikki ihan älykivoja ettei harmita vaikka vähän kuluikin rahaa. Ihanaa viikonlopun alkua sullekin ja kiitti kivasta kommentista ♥

      Poista
  2. Ihania juttuja olet löytänyt Ikeasta ja ainakin näiden yksityiskohtien perusteella sulla on todella nätti huone ♥ Ikea on kyllä sellainen paikka, mistä voisi ostaa vaikka kuinka paljon tavaraa, jos vain lompakko sallisi :D

    http://ellanooran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Aika sekaisinhan tää vielä on, mutta alkaa kyllä pikku hiljaa muotoutua mun unelmien huoneeksi. Ja jep, niin se taitaa olla! Ihan hyvä vaan että on joku mukana vähän jarruttelemassa, luultavasti jos mut yksin sinne päästettäis niin tuhlaisin yli omien varojeni :D

      Poista
  3. Ihania juttuja oot löytänyt :) Ikea on kyllä sellainenkin taivas <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki kyllä tykkään noista ihan hirveesti! Ja niin se kyllä on, nyt jo tekis mieli käydä uudestaan! (Tosin voi olla että lompakko on vähän eri mieltä) ♥

      Poista
  4. Jo, nää on kyllä sellasia että sopii tosi moneen erilaiseen huoneeseen :) Kiva että säkin tykkäät ♥

    VastaaPoista