lauantai 14. helmikuuta 2015

Little bit about my friends ♥

Jamin postauksesta ja ystävänpäivästä innostuneena ajattelin raapustella jotakin, liittyen mun parhaimpiin ystäviin sekä kavereihin.


Aivan ensimmäisenä täytyy sanoa, että mä olen tutustunut vuoden aikana moneen henkilöön, joista on tullut tosi tärkeitä mulle lyhyessä ajassa. Oon aina ollut tosi sosiaalinen, joten ei sinänsä ole ihmeellistä että tutustun ihmisiin, mutta kiinnyn ja ystävystyn aika harvoin kehenkään, ja siksi se, kuinka monta uutta ystävää oon saanut tänä vuonna, on harvinaista ja hienoa.

Iso osa mun ystävistä on tullut yhteisen mielenkiinnon, eli kpopin kautta. Oon tutustunut moniin ihmisiin Facebookissa, joihinkin vanhoihin tuttuihin paremmin ja joihinkin kokonaan uusiin ihmisiin. En tiedä johtuuko se juuri niistä kuumista korealaisista miehistä vai mistä, mutta olen tutustunut ja ystävystynyt nopeasti muiden kpoppareiden kanssa.


Sellainen henkilö, johon olen tutustunut paremmin, tai pitäisikö sanoa että uudestaan, on Anju. Me tavattiin Anjun kanssa joskus vuonna 2009, GoSuperModelin lolitafoorumilla. Jossakin vaiheessa tää gosuaika kuitenkin kuoli, mutta viime vuonna ruvettiin juttelemaan uudestaan. Muita kpopin kautta saatuja kavereita on myös Ane, Janika, Jasse, Siiri, Luna, Melisa ja Silja, eli toisin sanoen meidän Kpopsisters. Tavattiin alunperin Whatsapp-ryhmächatin kautta, ja meistä tuli tosi läheisiä. Valitettavasti oon tavannut vasta Jassen, Janikan, Anen ja Siirin, mutta kaikkia muitakin olis tosi kiva nähdä!

Sitten on Rimin ja Mio, joiden kaikkien kanssa ollaan tavattu ensimmäistä kertaa face2face eikä ruvettu aluksi juttelemaan netissä ja sitten vasta nähty. Riminin näin Nu'estin keikalla, Mion taas Traconissa.

Eikä unohdeta meidän Wave Squadia, eli Dany ja Jami! Me ollaan ruvettu puhumaan enemmän vasta hetki sitten, mutta te ootte kaikki tosi tärkeitä mulle jo nyt. Meillä vaan jotenkin synkkas heti, ja odotan innolla että saan nähdä teidät Block B:n keikalla!


Mun tärkeimmät, netistä löydetyt kaverit tais olla suurinpiirtein siinä, toki on näitä joille juttelen myös paljon, ja on monia joihin haluaisin tutustua paremmin. Sitten on niitä, jotka mä oon tavannut koulussa tai harrastusten kautta. Ratsastuksen kautta oon tavannut Josefiinan, Roosan, Essin ja Annin. Lisäksi on Mira, jonka kanssa ollaan tunnettu vauvasta saakka.

Näyttiksen kautta oon tavannut ainakin Liisan, ja alun perin tapasin myös Juhon näyttiksessä. Koulussa kuitenkin tutustuttiin Juhon kanssa vasta paremmin.

Koulusta saatuja kavereita onkin vähän useampi. Aluksi ala-asteelta ovat Lotta, Suvi ja Wilhelmiina. Lottahan tuli mun kanssa yläasteellakin samalle luokalle, ja yläasteella tutustuin myös neljään muuhun tyttöön, Ellamariaan, Ponaan, Auraan ja Saraan. Meistä tulikin jo seiskan alussa tiivis porukka, jolla on tyhmiä ideoita vaikka muille jakaa.


Lisäksi on meidän toinen kaveriporukka, jossa onkin vähän enemmän väkeä. Jasmin, Ville, Konsta, Maija, Janette, Annika ja Mikael, ootte kaikki tosi tärkeitä mulle! Varsinkin ensimmäiset kolme, joiden kanssa oon viettänyt ihan huikeen paljon hauskoja hetkiä ja tehnyt typeryyksiä.

Tuolta joukosta puuttuu vielä yksi nimi, se kaikkein tärkein. Mun paras ystävä, ihana sielunsisko, joka on mainittu monessa postauksessa; Erika. Tää ihminen on tärkeimpiä henkilöitä mun elämässä, ja on sinänsä hauska kuvitella että ollaan tunnettu "vasta" kolme vuotta, sillä Erika tietää musta enemmän kuin kukaan muu. Mä toivon, että näin tuleekin jatkumaan, sillä Erika on tukenut mua niin paljon, että en haluis koskaan menettää sitä.

Kun tätä nimien määrää rupeaa laskemaan, mä voin huomata, että mulla todellakin on monta ihmistä ympärilläni. Mulla on paljon henkilöitä joihin mä voin luottaa, ja mä oonkin siitä hyvin kiitollinen. Mulla on aina joku, johon turvautua, ja mä toivon että niin tulee olemaan jatkossakin.

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut hauska ystävänpäivä! ♥

Kaikki kuvat © Weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti