lauantai 21. helmikuuta 2015

Hyvää hiihtolomaa!



Täällä ei kyllä mitenkään hirveän hyvät hiihtokelit ole... :D
Eilen alkoi viikon mittainen hiihtoloma, ja se tulikin tarpeeseen. Mä oon niin hirveä stressaaja, että nyt viimeisen viikon tuntui jatkuvasti että pää räjähtää kun oli kokeita kolmena päivänä peräkkäin. Pään räjähtämisen tunnetta lisäsi myös päänsärky, josta mä kärsin nykyään tosi helposti.

Mulla ei oikeastaan ole hiihtolomalle melkein mitään suunnitelmia, maanantain ja tiistain vietän Tampereella mutta siihen se sitten jääkin. Luultavasti vain käperryn huoneeni nurkkaan, juon paljon kaakaota ja syön Nutellalla voideltuja paahtoleipiä samalla kun katson muutaman sarjan loppuun ja mahdollisesti aloitan uusia. Luultavasti myös pistän mun huonetta vähän kuntoon kun saan loput kalusteet, tällä hetkellä kun tää on aikamoinen sekasotku.

Viettäkääs kaikki rentouttava hiihtoloma! ♥

Kaikki jotka jaksaa voi myös käydä kuuntelemassa mun uuden suosikkibiisin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti