keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Spring inspiration

Moikka!
Täällä päin alkaa vihdoinkin lumet vähän sulaa, ja vaikka maa onkin nyt märkä ja keli on muutenkin inhottavan kurainen, oon tosi tyytyväinen että päästään talvesta eroon! Mä en itse ole yhtään kylmyyden ystävä, ja siksi odotankin että aurinko rupeaa taas paistamaan.

Menin pari päivää sitten selaamaan polyvorea ja sain innostuksen tehdä muutaman kollaasin keväästä inspiroituneista vaatteista. Päätin samalla sitten jakaa ne teillekin!
Ekana tällänen kiva perusasu, joka lähti alunperin rakentumaan ton raitapaidan ympärille. Mulla on ollut tarkoituksena ostaa tollanen paita, ja itse asiassa tiistaina sellainen tarttuikin mun mukaan kirpparilta! Näissä kollaaseissa näkyy varmastikin paljon muutakin mitä löytyy mun ostoslistalta, koska yritän lisätä mun vaatekaappiin sellaisia vaatekappaleita jotka sopis moneen eri asuun ja olis käytännöllisiä vuodesta toiseen.

Tää ei oo ihan mun omaa tyyliä, vaan vähän rokahtavampi kuin mihin yleensä pukeudun, mutta tykkään kyllä tästäkin tosi paljon! Printtipaidat on mun heikkous, ja myös tää rakentui tuon norsutopin ympärille. Tätä itseasiassa tapahtuu paljon mun pukeutumisessa: ensin valitsen paidan, ja kaikki muu menee sen mukaan. Tässä on myös sama reppu kuin edellisessä, sillä tykkään tosi paljon tuosta mallista ja yritän löytää sellaisen itsellenikin jostain.

Mä oon nykyään ihan älyttömän huono pitämään värikkäitä vaatteita, ja nykyään mennäänkin suurimmaksi osaksi linjalla musta-harmaa-valkoinen-sininen. Tää asu onkin ehkä vähän tylsä, mutta toisaalta myös vaatekriisipäivän pelastaja. Yksinkertainen on välillä kaunista, vai mitä?

Mitä te tykkäsitte näistä? Kertokaa ihmeessä mielipiteitänne kommenteissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti