maanantai 15. kesäkuuta 2015

TOP 5 YOUTUBEKANAVANI

Heippa!

Mä tein aikoinaan mun TOP 5 lempiblogia -postauksen, ja koska siitä on jo aikaa, ajattelin että olisi hauska tehdä jotain samankaltaista! Lempiblogit eivät oikeastaan ole muuttuneet paljoakaan, joten tällä kertaa listaan 5 lempiyoutubettajaa!

Mä en ottanut tähän mukaan tanssikanavia ollenkaan, sillä ajattelin, että voisin tehdä niistä vielä jsokus ihan oman postauksensa, jos teitä vain kiinnostaa! Nimeä klikkaamalla pääset kanavalle.


Bubzbeauty on näistä kaikista kanavista uusin tuttavuus mulle, mutta silti se pääsi mun suosikkien listalle. Mä seuraan harvoin mitään kauneusvloggaajia, mutta jokin bubzin energisyydessä ja tavassa esittää asiat sai mut koukuttumaan. Mun ehdoton suosikkiasia tällä kanavalla on kuitenkin ehdottomasti hiustutoriaalit, joista mä oon inspiroitunut ihan valtavasti, enkä malta odottaa että pääsen kokeilemaan niitä!


Mä seuraan Youtubessa tasan kahta pelikanavaa; El Doradoa ja Laeppavikaa. Näistä kahdesta El Dorado kuitenkin valikoitui mun suosikeihin. Mä aloitin heidän tilaamisen silloin, kun Ande rupesi tekemään Flirttistoori-videoita, ja sen jälkeen mä katson myös monia muita heidän videoistaan. Mä en tiedä mikä siinä on, mutta varsinkin Anden heitot saa mut nauramaan ääneen. :D

3. JREKML

JREKML on kans suhteellisen uusi tuttavuus. Suurimmaksi osaksi kpop-juttuja, kuten reaktiovideoita. Mä tykkään JREn puhatyylistä tosi paljon, ja lisäksi hänen juttunsa on hauskoja. Tätä kautta mä oon myös tutustunut moniin kpop ryhmiin joista en ollut aiemmin edes kuullut. Pointsit myös siitä, että reaktiot uusiin biiseihin tulee tosi nopeasti!


Lisää kpop-aiheisia videoita, wuhuu! Tabbabble tekee monia hauskoja videoita, mutta aihe ei aina ole kpop. Videoiden joukosta löytyy nimittäis sekä Harry Ptter -parodia että "10 Things To Do Solo On Valentine's Day". Muhun vetoaa tässä kanavassa eniten kuitenkin juurikin se huumorintaju. 


Vielä enemmän kpoppia! Miten niin mun elämä pyörii sen ympärillä... Ja tosiaan, Jellybeannose tekee kylläkin pääasiassa tanssicovereita, mutta koska joukkoon mahtuu myös muuta, päätin että se on tähän listaukseen sopiva.

There you go! Toivottavasti joku kiinnostui edes jostakin näistä, vaikka sisältö onkin vähän koreapainotteista... Mä yritän postata mahdollisimman pian uudestaan, tällä kertaa KCONista, jonka järjestäjänä mä olin! Eka pitää vain odottaa että mä saisin vähän enemmän kuvamateriaalia sieltä, omalla kameralla mulla kun on vain 1 kuva koko tapahtumasta... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti