maanantai 22. kesäkuuta 2015

SUMMER INSPIRATION

Heippa!

Keväällä mä tein postauksen nimeltä Spring inspiration. Nyt kun voidaan jo onnellisesti sanoa että on kesä, mä halusin tehdä samanlaisen postauksen kesäversiona! Nää kuvat on tehty Polyvorella, joten kaikki copyrightitkin menee sinne suuntaan.

Ekana tää asu, joka lähti rakentumaan ton topin ympärille. Mä rakastan ton kuviointia ja väriä ihan älyttömästi! Mä en oikeastaan itse pysty pitämään croptoppeja muuta kuin korkeavyötäröisten housujen tai hameiden kanssa, mutta onnekseni mä en oikeastaan muita omistakaan. 
Toinen asia mitä mä rakastan tässä asussa, on noi kengät. Mä en tiedä, mikä on se oikea, hieno nimitys, mutta Cosmopolitanissa luki joskus "traktorinpohjakengät", ja sellaisiksi mäkin niitä kutsun! Mulla on itseasiassa ostoslistalla juuri tuon kaltaiset mustat kengät, sekä samantyyliset, mutta valkoiset ja umpinaiset kengät. 
Tääkin asu lähti alunperin tuosta topista, ja alunperin tästä meinasi tulla hyvinkin mustavalkoinen, ennen kuin bongasin nuo kengät. Ihan älyttömän hienot! Ne pomppasi myös mun ostoslistalle aika nopeasti... :D Sen jälkeen tää muuttuikin aika sailorihenkiseksi, mutta tykkään tästä tosi paljon!
Tää on mun lemppari näistä kaikista! Tykkään näistä väreistä ihan liikaa... Toi mekko on ihan älyttömän nätti kuvioinniltaan ja malliltaan, ja oon tykästynyt muutenkin ihan liikaa tuollaisiin paksukorkoisiin kenkiin. Siistein osa tässä on kuitenkin toi reppu! Oon yrittäny metsästä tollasta tosi kauan kohtuuhintaan, sillä taas kerran mun rahattomuus vaikeuttaa asioita.

Mun kesän asuihin kuuluu nyt siis selvästi valkoista ja pastellivärejä, korkokenkiä, kukkakuviota ja hameita, niinkuin näistä voi nähdä! Mitä teidän kesämuotiin kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti