perjantai 26. kesäkuuta 2015

PAITAMANIAA!

Heippa!

Kuten jotkut ehkä tietää, mä rakastan paitoja, ja mun pukeutuminen painottuukin suurimmaksi osaksi paitoihin. Alaosa on melkein poikkeuksetta se tylsempi, yksivärinen osapuoli, normaalisti mustat farkut tai hame.

Mä kokosin tän kollaasin samana päivänä kuin summer inspiration -postauksenkin, koska bongasin niin monta kivaa paitaa Polyvorea selatessani, mutta mun luovuus ei sillä erää riittänyt niin monen kokonaisen asun kokoamiseen.

Mä oon tänä kesänä tykästynyt väreihin. Aiemmin mun pukeutuminen on mennyt väreillä musta-valkoinen-harmaa-punainen, mutta nyt mä oon alkanut iskeä silmäni enemmän väreihin. Kuten kuvastakin huomaa, varsinkin erisävyiset sininen ja vaaleanpunainen iskee tällä hetkellä tosi paljon.

Mitkä on teidän kesävärit?

2 kommenttia:

  1. Ihania paitoja! Mun lemppareita ovat nuo kaksi ekaa ylhäältä :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on kyllä nättejä! Varsinkin uo mustavalkoinen olisi sellainen jonka kotiuttaisi mieluusti :D

      Poista