keskiviikko 13. elokuuta 2014

Motivaatio huipussaan + hiuspäivitystä

Päiviä!

Mulla on koulumotivaatio tällä hetkellä ihan huipussa! Tekis vaan mieli opiskella koko ajan, hah :'D Iso kiitos siitä kuuluu suurimmaksi osaksi sille, että niin moni meidän opettajista on vaihtunut. Tuntuu siltä että sais melkein kuin aloittaa puhtaalta pöydältä. Varsinkin matikan suhteen opettajan vaihto on lohduttavaa, kyseisen aineen numero kun oli viime vuonna kutonen, enkä mä edes ole huono matikassa. Mun motivaatio matikkaa kohtaan laski vaan suunnattomasti koska meidän entinen opettaja oli suoraan sanottuna kauhea, tosi ilkeä ja silleen. 

Mutta tosiaan, lisäksi kauniit asiat motivoi mua aina, ja tänä vuonna mä olenkin panostant esimerkiksi vihkojen koristeluun. 

Vasta neljä vihkoa mä oon ehtinyt koristelemaan, mutta kaikki kyllä kokee jonkinnäköisen muodonmuutoksen heti kun saan lisää paperia! 

1. Myös mun monisteille tarkoitettu kansio on saanut omaperäisemmän ilmeen, ja tykkään tuosta ihan sikapaljon! 2. Englannin kirjat.

3. Ensimmäiseltä kässäntunnilta saatuja monisteita. 4. Minä ja pikkuveli ollaan lähdössä ensimmäisenä aamuna kouluun. Pikkuveljestä tuli kissa, koska se ei halua naamaansa nettiin.

5. Tää on aikalailla unelma-aamupala ♥

♦ ♦ ♦

Joo, sitten sitä tukkapäivitystä! Kävin tosiaan tänään parturissa, ja mun latvat sai vähän väriä. Olisin värjännyt koko pään, mutta äitiltä ei herunut lupaa... No, tää oli sitten meidän kompromissi. Kuulemma, jos pidän tästä väristä enkä kyllästy siihen saan värjätä loputkin hiukset.

Siitä tuli sininen! Tai latvoista tuli. En tiedä mitä mieltä muut on, mutta mun mielestä nää on ihanat! ♥ Toki näyttää vähän hassulle ruskean tukan kanssa, mutta menee luultavasti noin pari kuukautta ja sen jälkeen mun hiukset on kokonaan ruskeat tai siniset.

Onko muilla opiskelumotivaatio yhtä korkealla kuin muilla? Entäpä mitä mieltä ootte mun uudesta tukasta? Kaikki kommentit on toivottuja, liittyipä ne sitten postauksen aiheeseen tai ei!

10 kommenttia:

  1. Mulla kans motivaatio 110% :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, toivottavasti sulla pysyy se sitten ysin loppuun saakka :D

      Poista
  2. Kiva tuo sininen väri, toivottavasti saat värjätä kokonaan siniseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko sanoa että sain pienen kohtauksen kun näin tän kommentin, oot yks mun lempibloggaajista ja sillee :D

      Mut joo, mä oon kans ihan rakastunu näihin hiuksiin ♥

      Poista
  3. Minullakin on motivaatio opiskeluun ihan 1000% XD Jotenkin se minun sisäinen täydellisyyteen pyrkivä ajattelutapa on päässyt valtaamaan aivoni (: Ja muuten, näytät kauniimmalta hiukset ruskeina (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Ehkä se on välillä ihan hyväkin, jos se auttaa panostamiseen.

      Ja ite tykkään kyl myös mun ruskeista hiuksista, mutta nää siniset, ja varsinki sit ku tää olis viel koko pää värjätty, on enemmän mun tyyliä.

      Poista
  4. Hui. Omatunto laski kun mua ei taas vois vähempää kiinnostaa tää koulunkäynti :D nooh.. kukin tyylillään c: rakastuin hiuksiis heti ja sopii ihan mielettömän hyvin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, etköhän säkin silti pärjää vaikket yhtä paljon panostaisikaan :D Ja kiitoos :3 ♥

      Poista
  5. en ois voinu kuvitella et ruskea ja sininen vois näyttää noin hyvältä hiuksissa! Tosi hyvin sopii sulle.


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkin mietin hetken että miltäköhän se nyt tulee näyttämään, mutta tästä tuli kuitenki tosi kiva! Ja kiitos ♥

      Poista