sunnuntai 17. elokuuta 2014

INSPIRATION vol. 2

Hei kaikki!

Mä oon viettänyt viikonlopun hyvin kipeissä tunnelmissa, kun päätä särkee ja kurkku on ihan tajuttoman kipeä. Sen takia mulla on ollut hyvin aikaa päivitellä yhtä nettisivua jossa on ylläpitäjänä, sekä selailla Weheartitiä. Varsinkin kouluun liittyviä kuvia mä olen taas keräillyt, ja siksi ajattelinkin toteuttaa tän inspiraatiopostauksen toisen osan, jossa on tällä kertaa vuorossa just opiskelu ja koulumotivaatio. Toisen kuin sisustukseen liittyvissä kuvissa, näiden alla mä en kauheasti höpise jos sitten ollenkaan.









♦ ♦ ♦

Sellasta. Mulla on tällä hetkellä harvonaisen jännittyneet fiilikset, kun LEDApplen keikkaan on enää tasan viikko! Ja Traconiin on tilattu nyt junaliput, ja H&M:n paketti on lähetetty 13. päivä joten sen pitäis olla täällä aika pian.

Kuinka monella muulla on tapana selailla Weheartitin sivuja? Entä onko kukaan mahdollisesti tulossa kyseiselle keikalle?

Isken tähän loppuun vielä yhden mun lempibiiseistä bändiltä, kuunnelkaa ihmeessä jos kiinnostaa! Mutta "varoituksen" sana; bändi on korealainen, joten niin on myös laulukieli. Ihan vain ettei mulle kohta tuu kommenttiboksi täyteen valitusta siitä miten kykenen kuuntelemaan "vinosilmien" musiikkia.




Kaikki kuvat (c) Weheartit

2 kommenttia:

  1. Onko sulla lupa kopioida noita kuvia??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki kuvat tosiaan on Weheartitistä otettu, ja jos en ole väärin ymmärtänyt niin sinne ihmiset lataa kuviaan ihan tietoisena siitä että niitä voidaan käyttää, toisin kuin esim. kuvahakuun, joka kerää kuvia ympäri nettiä vaikka sä olisit lisännyt ne omalle Facebook-seinällesi. Mä olen siis ymmärtänyt että kuvia Weheartitistä saa lisätä esim. omaan blogiin, kunhan vain kertoo mistä ne on otettu eikä väitä niitä omikseen. Mua saa toki korjata jos oon väärässä :)

      Poista