sunnuntai 13. syyskuuta 2015

TRACON

Heippa!

Tracon meni hujauksessa, ja mun olikin tarkoitus siitä teille kirjoitella... Ennen kuin vasta kotimatkalla huomasin että mun kamera jäi Tampereelle ja kulkeutui sieltä sitten mun kaverin luo Hyvinkäälle :D Varmasti en tiedä koska se kotiin palaa, mutta siihen asti joudutte odottamaan että saan mun vähäiset kuvani jaettua.

Lyhyesti ja suullisesti itse tapahtumasta kuitenkin; mulla oli tosi kivaa. Toisin kuin viime vuonna, jossa mä olin vähän koko ajan yksinäinen, tällä kertaa en kovin usein päässyt olemaan yksin. Meillä oli ihan huippu porukka, jonka kanssa oltiin suurimmaksi osaksi ulkona ja huudatettiin kpoppia. Tutustuin muutamaan uuteen ihmiseen, ja tapasin vihdoinkin niitä ihmisiä joille oon aiemmin jutellut vain netissä.

Koko viikonloppu oli kokonaisuudessaan ihan loistava, ja sitä vain paransi se, että mä näin ja tapasin Eatyourkimchin, jonka videoita oon katsonut ja fanittanut jo melkein vuoden. Halasin sekä Simonia että Martinaa, ja sain myös yhteiskuvan Martinan kanssa!

Mun asu oli oikeastaan kaappicossi hahmosta, joka on esiintynyt ainoastaan meidän roolipeleissä, joten ei oikeastaan sitä sen enempää. Ehkä nyt kuitenkin kotona vielä voitaisiin mennä kuvaamaan jotain, kun lämpimät kelit alkaa taas tulla takaisin ja voisin jopa kyetä olemaan ulkona shortseissa ja lyhythihaisessa... :D

Tälläinen lyhyt, kuvaton päivitys! Toivottavasti mä saisin kohta jostakin sen kameran, niin voisin tyhjätä sen muistikorttia vähän tännekin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti