keskiviikko 12. elokuuta 2015

KESÄLOMALLA...

koreancamp

...Mä vietin uskomattoman ihanat neljä päivää Keravalla, Korean Campilla. Tapasin uusia ihmisiä ja opin uutta Korean kulttuurista.

kcoooon

...Olin järjestämässä Suomen ensimmäistä kokopäiväistä kpop-tapahtumaa, KCONia. Opin ottamaan enemmän vastuuta, mutta samalla vietin yhden kesäloman hauskimmista päivistä Turussa, missä tapahtuma pidettiin. 

cavallon leiri 2015 518

...Vietin viikon mun vakiotallilla ratsastusleirillä, mukana jopa muutama uusi naama. Paloin ensimmäisen kerran moneen vuoteen, kehityin ratsastajana ja täytin kamerani muistikortin äärimmilleen.

IMG_8521

... Kävin Seinäjoella Erikan kanssa, tarkoituksena koulutavaroiden hankkiminen. Kuten normaalisti, meidän reissu meni suurimmaksi osaksi syömiseen, mutta puhalleltiin me myös saippuakuplia saaden ohikulkijat hymyilemään!

IMG_8573 x

...Pääsin myös Power Parkiin, joka on mun lempihuvipuisto ja sellainen paikka, jonne on pakko päästä ainakin kerran kesässä. Valitettavasti valittiin vähän huono päivä, kun väkeä oli tosi paljon, mutta uusi laite Junker kyllä korvasi ison osan siitä pettymyksestä mitä pitkä jonotus joka paikkaan aiheutti!

Mun reissaamiset ei loppunut tähän, vaikka kuvat loppuikin. Me ollaan käyty itseasiassa monestikin Seinäjoella, meillä on käynyt porukkaa. Lisäksi mä olin 4-7. päivä Raumalla Danyan luona. Mulla oli siellä kamera kyllä mukana, mutta sitä ei tullut kertaakaan otettua repusta pois. Välillä vaan mieluummin nauttii siitä itse tilanteesta ilman että on pakko tallentaa jokainen kuva kameran muistikortille, varsinkin silloin jos se tilanne on ihmisten kanssa joita näet harvoin. Silloin ei tule edes mieleen, että hei, onpas tossa kaunis maisema, otampa siitä kuvan.

Mitä teidän kesään on kuulunut?

1 kommentti:

  1. tosi kiva postaus :)! ratsastusleirit on parhaita :3 Itekkin tuli joskus käytyä sellaisella :)

    VastaaPoista