maanantai 10. elokuuta 2015

PÖLLÖJÄ

IMG_8579 x

IMG_8575 x


IMG_8581 x

IMG_8584 x

IMG_8585 x

Heippa!

Viimeinkin, mulla alkaa lukio huomenna! Tuntuu oudolta odottaa koulun alkua näin paljon, kun yläasteella reaktio oli ennemminkin "Ei taas...".

Saatiin tänään myös hankittua viimeinenkin koulujuttu, eli toisinsanoen viimeinen kirja. Mä ostin pelkästään 1. jakson kirjat, ettei tule niin kalliiksi. Lisäksi nappasin mukaan Suomalaisesta Kirjakaupasta tuon pöllövihon, joka oli samaa sarjaa kuin aiemmin hankittu kansiokin. Pöllöt on yksi mun intohimon kohteista ja ehdottomasti mun lempilintuja, joten niitä näkyykin paljon näissä tavaroissa. Kauniit tai suloiset asiat motivoi mua, joten toivotaan että nämä tekee sen ja pääsen lukiosta vielä joskus kunnialla läpi! Vaikka se onkin vielä vähän aikaista puhua... :D

Muutenkin kaikki on nyt huomista varten hankittu, ostettiin uusi puuteri ja nestemäinen kajaali, reppu on pakattu, huomisen vaatteet valittu, ja juuri tälläkin hetkellä lakkaan kynsiä asuun sopivaksi. Nyt mun ainut ongelma on, etten tiedä miten koristelisin noita kansion välisivuja! Jokaiseen mä olen kirjoittanut siihen kuuluvan aineen nimen, mutta ne näyttää edelleen vähän tyhjiltä...
Alkaako kenelläkään muulla koulu huomenna?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti