keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

POWER PARK

IMG_8573 x

Heippa!

Mä päätettiin eilen, että tänä kesänä pitää edes kerran päästä Power Parkiin, kun matka ei täältä meiltä todellakaan ole pitkä ja koko huvipuisto on varmasti yksi Suomen parhaista. Meille Power park on varmasti se mukavin paikka, jokaiselle löytyy jotakin tekemistä(toisin sanoen minä ja pikkuveli juostaan laitteesta toiseen ja äiti istuu kahviossa).

Eilen lähdettiinkin ajelemaan aamupäivällä kohti Härmää, ja tunnin ajomatkan jälkeen päästiin jonottelemaan sisäänpääsyä. Oltiin valittu vähän huono päivä meidän retkelle, sillä puisto oli aivan täynnä väkeä ja kaikkialle sai jonottaa sen +15 minuutti, joihinkin laitteisiin melkein tunnin. Sää oli ihan mukava, mukavan viileä mutta ei kuitenkaan kylmä, ja vasta myöhemmin iltapäivällä aurinko rupesi kunnolla hiostamaan.

IMG_8565 x

IMG_8536 x


IMG_8545 x

Väenpaljouden takia ei käyty kovin monessa laitteessa, ainoastaan niissä suosikeissa. Mä kävin myös katsastamassa uutuuslaitteen, Junkerin, ja voin sanoa että nousi kyllä ehdottomaksi suosikiksi! Mä olen kunnon hurjapää, eli juuri tämän tyyppiset laitteet on mua varten.

IMG_8534 x

IMG_8530 x

IMG_8529 x

Ajateltiin, että käydään Power Parkissa vielä uudestaan siinä vaiheessa, kun koulut on jo alkaneet. Silloin väkeä ei toivottavasti olisi niin paljon, ja laitteisiin jonottaminen olisi paljon mieluisampaa.

Koulun alkuun ei edes ole enää kauaa, ja nyt joutuu taas huokailemaan sitä, kuinka nopeasti kesäloma meni ohitse ja kuinka mitään ei tullut tehtyä. Mustakin tuntuu siltä, vaikka tosiasiassa mä olen ollut hyvinkin monessa paikassa tämän kesän aikana. Mä olen onnistunut myös pilaamaan unirytmini totaalisesti, mutta ehkä sitä on vielä aikaa korjata?

2 kommenttia:

  1. Ei vitsi toi näyttää siistiltä paikalta! Ite en oo koskaan käynyt muualla kun Särkänniemessä ja Tykkimäessä (oon supernössö menemään mihinkään hurjempiin laitteisiin), mutta mun missio oli tänä vuonna mennä johonkin huvipuistoon ja käydä hurjimmat laitteet läpi. Noh, kaiken hässäkän keskellä se taitaa jäädä, mutta jos sit ens kesänä senkin edestä kiertäis huvipuistoja ;) Sulla on muuten ihana blogi :)

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Power Park on! Mä tykkään siitä osittain just siksi, että koko paikan ulkonäköön on panostettu niin paljon ja puisto on tosi värikäs :) Ja ehdottomasti kannattaa kokeilla hurjempiakin laitteita! Niihin jää koukkuun heti kun vain rohkaistuu yrittämään ;D Kiitos tosi paljon sun kommentista ♥

      Poista