lauantai 18. heinäkuuta 2015

MIKÄ ISKEE JUURI NYT?

Heippa!

Mä oon taas viimeaikoina selaillut ahkerasti WeHeartItiä, ja tallennellu monia kuvia jutuista, joita himoitsisin tällä hetkellä tai jotka näyttää mun silmään kivalta. Ajattelin aluksi kerätä ne inspiraatiopostaukseen, jollaisia oon tehnyt aiemminkin, mutta toisaalta halusin kokeilla jotain uutta tyyliä. Siksi kuvia on vähemmän, mutta tekstiä enemmän!

Tälläiset käsitatuoinnit on itseasiassa kuulunut mun haavelistalle jo pitkän aikaa. Vielä mä en kuitenkaan voi tatuointeja ottaa, mutta varmasti siinä vaiheessa kun ikää ja rahaa on tarpeeksi tämänkaltainen leima ilmestyy ainakin toiseen käteen. Siihen asti mä luultavasti tyydyn Temporary Tattoohin.


Mistä päästäänkin seuraavaan asiaan, eli juuri näihin Temporary Tattoohin! Näiden metallinhohtoisuus on mun mielestä ihan älyttömän siistin näköistä, ja voin kuvitella kuinka hyvältä nää näyttäisi esim. rannalla. Mun on ollut jo kauan tarkoitus tilata tälläisiä Winkie Winkieltä, jossa valikoima on ihan älyttömän laaja, mutta rahattomuus on mun ikuinen kiusa.


Mä en ole koskaan ollut hyvä laittamaan hiuksia tai pitämään niissä mitään koristeita, mutta nää pääkorut on kyllä iskenyt muhun ihan totaalisesti! Oon Glitterissä monta kertaa noita himoinnut, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi ostaa... Nämä ja kukkapannat on mun kesän juttu, heti kun saisin vielä hankittua kummatkin...


Mä en ole koskaan ollut mitään bikini-ihmisiä, vaan tykkään paljon enemmän kokouimapuvuista silloin harvoin kun edes uin. Nyt oon kuitenkin iskenyt silmäni näihin suosittuihin TRIANGL-bikineihin, ja voi että mä kotiuttaisin tälläiset mieluusti! 70€ bikineistä on mulle vaan vähän kova hinta...


Vaikka nyt viimeaikoina kelit on ollut niin helteisiä, ettei tee edes mieli ajatella pitkiä housuja, on välissä niitä vähän vilpoisampiakin päiviä. Niille päiville mä kaipailisin ainaisten tavallisten farkkujen sijaan revittyjä farkkuja. Ei aivan yhtä kylmät kuin shortsit, mutta yhtä lailla kivan näköiset!

Mä oon viime aikoina stressannu tosi paljon alle kuukaudessa alkavan lukion takia. Metsästänyt kirjoja, tehnyt listoja mitä kaikkea pitäisi hankkia, murehtinut sitä kuinka paljon rahaa tulee kulumaan... Samalla oon helpottunut, koska huoneen sisustamisesta ei tarvitse enää murehtia. Sain vihdoinkin yöpöydän ja vaatelipaston, eli mun ei tarvitse enää säilyttää vaatteita lattialla koreissa. Seuraava operaatio olisikin sitten tehdä vähän inventaariota, ja myydä ne vaatteet, joista tiedän etten tule niitä koskaan käyttämään.

Onko muilla koulustressiä päällä?

Kaikki kuvat WeHeartItista

3 kommenttia:

  1. voithan sä aina noita käsitatuointeja tehä hennalla, niinkui nuo kuvissaki olevat on tehty

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en usko että mun äiti on yhtään sen suotuisampi hennatatuointeja kohtaan :/ Kyllä mä uskon että pystyn odottamaan siihen täysikään asti ja alkaa sitten toteuttamaan mun tatuointihaaveita! Siihen asti voin piirrellä tussilla käteen niin kuin tähänkin asti ;D

      Poista
    2. heh luulempa, että tavallinen ja turvallinen henna on parempi kuin se tussi

      Poista