tiistai 13. lokakuuta 2015

AUTUMN WANTIES

Heippa!

Vaikka lokakuu kuuluukin yleensä syyskuukausiin, täällä on kyllä jo niin kylmä että tekee mieli kaivaa talvitakki esille! Tuntuu ettei mun vaatteet ikinä riitä syyskeleihin, ja siksi mä menin jälleen leikkimään Polyvorella ja kokosin muutaman jutun, jotka joko haluaisin/tarvitsisin.


Ekana, kynsilakat! Mulla on ollut jo monta vuotta puutetta näistä perusväreistä kynsilakoissa, kuten mustasta, valkoisesta ja punaisesta. Kaikissa muissa sateenkaaren väreissä niitä kyllä löytyy, mutta nämä kolme tärkeintä puuttuu ihan kokonaan :D

Lisäksi mun vanhat maiharit on jo parhaat päivänsä nähnyt, ja yksinä mun lempikenkinä uudet olisi hakusessa. Vanhat on hankittu varmaan 4 vuotta sitten, joten ehkä muutenkin olisi jo aika katsella uusia... :D Toiset kengät jotka mulla on ostoslistalla on vähän matalammalla korolla varustetut korkokengät, jotka sopisi vähän paremmin arkikäyttöön kuin mun tämän hetkiset. Varsinkin noiden kuvassa olevien kyseisten kenkien mallista mä tykkään tosi paljon.

Oon aina ollut tosi kova huivien ja pipojen ystävä, ja nyt kylmemmille keleille kaipaisin niitä lisää vaihtelua tuomaan. Varsinki oikein muhkeat huivit ja yksinkertaiset ja paksut pipot on ihania! Lisäksi yksi asuste, joka on ollut ostoslistalla varmaankin sen vuoden, on rannekello.

Meikeistä mulla on oikeastaan paljonkin ostettavaa, mutta suurin osa on vain vanhojen tuttujen tuotteiden hankkimista kun vanhat alkavat loppua. Uusia tuotteita olisi kuitenkin kunnon luomiväripaletti ja vähän neutraalimpi huulipuna. Luomivärestä mulla on tällä hetkellä käytössä ainoastaan Dermosililta tilatut, huonopigmenttiset luomivärit sekä jokin tähdenmuotoinen purnukka joka on saatu aikoinaan Pollux-lehden mukana :D Huulipuniin mä taas tykästyin sen jälkeen kun ostin ton kirkkaanpunaisen punan cosplayta varten. Se vaan tuntuu välillä vähän liian radikaalilta arkisin, ja siksi jokin vähän vaaleampi sävy olisi kiva.

Liiville ja hologrammitakille ei oikeastaan ole mitään sen kummempaa tarvetta, ne vain näyttää kummatkin tosi hyvältä :D Kuvan tapaisen liivin meinasin hankkia ja viime syksyllä mutta se jäi loppujen lopuksi kauppaan kun en keksinyt, milloin mä sitä käyttäisin. Se on vain jäänyt kummittelemaan mieleen, joten ehkä tänä vuonna pitää yrittää bongata samanlainen jostakin. Hologrammikangasta mä taas olen oikeastaan ihaillut ihan kaikessa; kengissä, laukuissa...

Paidoista mulla on - jälleen kerran - pulaa neuleista. Jotenkin mä ajaudun aina ostamaan niitä collegepuseroita, vaikka neuleille olisi enemmän tarvetta. Toinen mun haavelistalla oleva paita on tuollainen löysä valkoinen pusero, ihan vain koska se passaisi melkein kaikkien alaosien ja takkien kanssa niin hyvin.

Viimeisenä mun listalla on vielä pari hametta! Vaikka hamekeli on kyllä jo melkein ohi, tarpeeksi paksuilla sukkahousuilla ja polvisukissa pärjää pitkälle. Yksi tarpeellisimmasta asioista tällä listalla onkin tavallinen musta hame, sillä mun vanha hame on nykyään liian iso ja putoaa päältä. Toinen hame, joka tällä hetkellä kutkuttelisi on farkkuhame. Mulla on jo nyt vaikka kuinka monta asuideaa mielessä farkkuhameen kanssa, ja näyttäähän se nyt älyttömän söpöltä!

• • • • •

Tää postaus on oikeastaan ajastettu, sillä tällä hetkellä mä olen Tampereella. En siis tiedä, kuinka moni näistä jutuista on tarttunut mun reissun aikana mukaan, mutta teen kyllä ihan varmasti postauksen kaikesta mitä siellä ostan!

2 kommenttia:

  1. Ihania juttuja!! ^_^ Mäkin haluisin ton luomiväripaletin ja vaaleanpunainen neule ois pop *_*

    Ja hei, enhän tuu ku vuoden myöhässä, mutta kiitos kaunis, olit antanut creduja mun blogille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi tosiaan on kivoja! Ja vaaleanpunainen neule kyllä sopis sun tyyliin ihan varmasti c:

      Ja se on ihan ok, ei aina voi ehtiä ajoissa paikalle! :D Ja voin sanoa, että olet kyllä edelleen säilyttänyt paikkasi TOP 5 -blogeissa, vaikka muuten sen rakenne onkin ihan vähän muuttunut ;)

      Poista