maanantai 7. heinäkuuta 2014

Kuulumisia

Hellurei ihmiset! 

Ensinnäkin tähän blogin hiljaisuuteen liittyen; Kokonainen kuukausi mun kesälomasta on valunut hukkaan kun en ole tehnyt yksinkertaisesti mitään. Siis ihan oikeesti, oon vaan istunut koneella, vaikka ulkona on kiva sää ja silleen, ja tekis jopa mieli mennä jonnekin. Mutta kun mulla ei ole 
a) seuraa 
b) kyytiä.

Olen mä nyt aina satunnaisesti jossakin käynyt, rippikoulumerkkien takia esim. kirkossa(jippii) ja sitten 24.-25. päivä viime kuussa olin Saiman Ja Jasminin kanssa meidän kaverin luona Kokkolassa. Sieltä mulla on jopa junamatkalta muutama kuva!
Saima ja Jasmin hylkäs mut istumaan yksikseen toiselle penkkiriville. Meillä oli menomatkalla tollanen hytti jossa ei ollu ketään muuta, ja oli kyllä ihan mahtava ku satiin vaan nauraa täyttä kurkkua ilman et pelättiin häiritsevämme muita matkustajia.

Matkaevästä! Ja noi kaikki oli yksin mu, Saimalla ja Jasminilla oli omat eväät.
Ja ihmiset, huom huom; Jos haluatte nähdä mun tapahtumia reaaliajassa, seuratkaa mua instagramissa, jossa mä pyörin nimellä @k_annibaali. Mä päivitän sitä huomattavasti enemmän kuin blogiani, sillä puhelimella nyt vain on helpompi räpsiä kuvia siitä mitä tapahtuu ja lisätä ne siitä instagramiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti