sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

CRAZY

Crazy photoshoot 6

Yeah I’m the female monster
You know that
Everybody let’s get crazy right now
Leggo

Crazy photoshoot 1

People around me call me crazy
You’re looking at me and calling me crazy too
I understand, I think I’m a bit crazy too
I dance to the rhythm like I’m crazy

Crazy photoshoot 2

Once I go somewhere, people go crazy here and there
The deeper the night gets, we all get crazy
The answer is already there, you’re just ok
Just like that, you and me, go crazy

Crazy photoshoot 3

Don’t make yourself lonely anymore
Find your hidden self in the world before you tonight
Go crazy, scream, enjoy it
The night is passing
So everyone jump and shake it


Crazy photoshoot 5

I’m the crazy girl around here like gossip girl
If you can’t believe me, call me, hey call my boyfriend
You can’t come up to my class, I go crazy wherever I go
New York Paris Milano Tokyo London

Crazy photoshoot 7

Once I decide, people go crazy here and there
When this body passes, everyone goes crazy
The answer is already there, you’re just ok
Just like that, you and me, go crazy
Don’t ask anything and play with me
Just follow me for today
Just follow me for today and pretend to be crazy
~ ~ ~ 
Moikka!

Kuvailtiin perjantaina Erikan kanssa mulle muutama kuva, suurimmaksi osaksi Youtube-kanavaa ja tulevaa tanssicoveria varten. Tänään sain muokattua noi kuvat loppuun, ja ajattelin ne jakaa tänne samalla kun taistelen tubekanavani yläkuvan kanssa.

Voin muuten sanoa, että mua ärsyttää suunnattomasti kuinka noi mun siniset latvat tuppaa näkymään joka värin alta vihreinä. Oon koittanut nyt jo muutamalla värillä värjätä, ja aina vaan alkaa jotain vihreää pilkistämään. Koitan luultavasti vielä yhdellä ruskealla, mutta jos sekään ei auta mun on varmaan pakko leikata ne latvat pois.

Mua vähän hävettää se, kuinka mun bloggaus tuntuu aina lipsuvan hirveän epäaktiiviseksi. Nytkin viimeisimmästä postauksesta on yli kuukausi? Yritän luultavasti nyt tän sunnuntain aikana väsätä muutaman postauksen valmiiksi ensi viikolla julkaistavaksi, silloin kun mä tuskin ehdin hirveästi niitä kirjoittamaan kokeiden takia.

Noi biisin sanat mitä kuvien välillä näkyy on 4MINUTEn biisistä Crazy, joka itseasiassa onkin ensimmäinen biisi josta teen tanssicoverin! Mun pitää vähän katsoa, koska saan aikaiseksi kuvata sen, mutta periaatteessa jos vain saan jotain aikaiseksi, voisin ladata sen jo ensi viikolla! Luultavasti linkkailen sen sitten tännekin.


Kuinka monella muulla koulustressi painaa päälle?

6 kommenttia:

  1. Ihana tyyli, sopii tosi hyvin sulle! :) Latvoissa näkyy tosiaan aika heiveröisesti toi sun sininen väri :i

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, se tarttu kyllä tosi tiukasti mun hiuksiin, ei se lähtenyt edes muutamalla värinpoistolla kokonaan :/

      Poista
  2. Mikä sun youtube kanavan nimi on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä viitsinkö sitä vielä paljastaa, kun siellä ei ole mitään ja koko kanava on muutenkin ihan "raakile" :D Mutta lupaan kyllä jakaa sen tänne heti kun saan aikaiseksi kuvattua ekan videon!

      Poista