lauantai 4. lokakuuta 2014

AUTUMN SHOPPINGS

Hei kaikki!

Käytiin tänään äitin ja Villen kanssa Seinäjoella vähän tuhlaamassa rahaa, ja näpsin äsken kuvia mun ostoksista. Mun syysvaatteiden varasto on olematon, ja kävinkin hakemassa hakemassa täydennystä erityisesti pitkähihaisten ja housujen puolelle. Mukaan tarttui kuitenkin luonnollisesti vähän kaikkea muutakin. :D

Talvikengät - 29,90€, K-Citymarket

Urheiluliivit - 14,90€, Tokmanni
Sukat - 5,99€, H&M

Farkut - 19,99€, H&M

Trikoo - 9,99€, H&M

Neuletakki - 19,99€, H&M

Nyt pitää toivottavasti huolehtia vaatteista seuraavan kerran kun talvi tulee ja pitää hommata vielä vähän paksumpia neuleita ja paitoja. Pahoittelen erittäin kaunista kuvauspaikkaa, mutta meillä kotona on sisällä tosi huonosti paikkoja joissa olisi tarpeeksi hyvä valaistus. 

Mä yritän saada aikaiseksi räpsiä vähän enemmän kuvia niin että postauskin olisi mukavempaa ja postauksia tulisi vähän enemmän :D Jos teitä kiinnostaa reaaliajassa seurata sitä missä mä pyörin, kannattaa seurata mua instagarmissa, josta mut löytää nimellä @k_annibaali. Sinne mä yritän postata kuvia vähän useammin :D

Millasia teidän syksyn ostokset on ollu? Linkkailkaa ihmeessä postauksia jos teiltä blogeja löytyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti