torstai 2. tammikuuta 2014

My New Year

Juup, uusi vuosi tuli vietettyä ystäväni luona Alavudella, jossa oli sitten myös muita ystäväporukkaamme kuuluvia ihmisiä. Asiaan kuuluvasti valvoimme koko yön, ja vasta kuudelta aamuyöstä yritimme nukkua, tosin se nukkuminen jäi kolmen tunnin mittaiseksi...

Meillä ei ollut mitään sen kummempaa ohjelmaa, suurimmaksi osaksi aika kului siihen että pelasimme vierasmajassa, joko Grand Theft Auto V:tä, Minecraftiä ja minä pelasi hetken aikaa Skyrimiä, heh :D Kello 23:30 vaihdoimme pelaamisesta kuitenkin TV Foxille, sillä minä, Oona ja Erika vaadimme että MAMA(M'net Asian Music Awadrs) on katsottava! Muutaman kerran siinä tulikin fangirlattua kun G-Dragon sai palkinnon ja varsinkin silloin kun D-Gragon ja Bigbang esiintyivät! ♥ Muut hermostuivat minuun kun kiljuin tyttömäisesti :D Tehtiin myös sopimus että ensi vuonna ollaan itse paikan päällä katsomassa :3






Kahdeksalta illalta(kyllä, minulla on looginen järjestys asioiden kertomiseen), ammuttiin raketteja. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes ystäväni äiti yritti sytyttää monta rakettia yhtä aikaa. Yksi lähti ilmaan mutta kaksi ei lähtenytkään ja räjähtivät maahan. Lopetettiin sitten siihen, mutta hyörittiin vielä hetken pihalla. Ennen rakettien ammuskelua muut leikkivät tähtisädetikuilla(hyi meitä, rikottiin lakia) ja minä ja Erika räpsimme joitain valokuvia, suurimmaksi osaksi minusta >:D




(Sanokaa jos teitä haittaa että teidän kasvot näkyy!)

"Tää näyttää siltä että mulla ei oo ollenkaan päätä!"



Siinä siis muutama räpsy siis uudelta vuodelta. Itse en tapaa harrastaa uuden vuoden lupauksia, joten niitä en tule tähän listaamaan, mutta muuten voisin kyllä luvata että nyt kun on uusi vuosi, omistan muistikortinlukijan ja blogin hiljaiselo on johtunut pelkästä laiskuudesta, yritän ottaa itseäni niskasta kiinni("Käsi ei taivu ;__;") ja postata useammin. 

P.S. Kuunnelkaa kaikki ihanat tämä;

Hyvää tulevaa vuotta kaikille! ♥

6 kommenttia:

  1. ihanat ♥ + tein uudenvuodenlupauksen etten syö koko keväänä karkkia ja rikoin sen jo tänään :D hyvä minä !!

    VastaaPoista
  2. Hei, sulle on haaste mun blogis --->

    VastaaPoista
  3. Kiitos Anni parhaasta uudestavuodesta! :3 ft. muut

    VastaaPoista